Subject: RE: Liiva tee jalg- ja jalgrattatee projekteerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Merike Joonsaar'" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 17:56:44 +0300

Tere

Tulenevalt EhS § 70 lõikest 3 edastame nõusoleku saamiseks Liiva tee
jalgratta- ja jalgtee ehitamise põhiprojekti. Projekteeritud jalgratta- ja
jalgtee asub riigitee 11390 Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee
kaitsevööndis ja tegemist on ehitusloa kohustusliku rajatisega.
Projektdokumentatsioon asub projektipangas:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/ElQtSJJt-1ZFk4OA9WYaLvsBXwUFWK4h3fyTd47kbs319Q> 23025 Liiva tee
JJT.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 2. veebruar 2024 13:22
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Liiva tee jalg- ja jalgrattatee projekteerimine

Tere.

Tänan teavitamast.

Kuna projekteeritav jalgratta- ja jalgtee paikneb väljaspool riigitee
aluseid maid, puudub meil vajadus projekteerimiseks nõudeid väljastada.

Küll aga palume joonistele kanda riigitee 11390 kaitsevööndi ning esitada
projekt meile nõusoleku andmiseks.

Transpordiamet annab projektile  (EhS § 70 lg 3 alusel) nõusoleku riigitee
kaitsevööndis kehtivatest piirangutest kõrvale kaldumiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, February 1, 2024 2:07 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Raivo Altmets' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Liiva tee jalg- ja jalgrattatee projekteerimine

Tere

Koostame Harku Vallavalitsuse tellimusel Liiva tee jalg- ja jalgrattatee
ehitusprojekti (Tiskre küla, Harku vald). Üldise jalg- ja jalgrattatee
kulgemisega saab tutvuda Maa-ameti kaardirakenduses:
<https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/r3FTHNhU>
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/r3FTHNhU. JJT alusmaterjalid ja
esialgne eskiis on kättesaadav projektipangast:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/ElQtSJJt-1ZFk4OA9WYaLvsBXwUFWK4h3fyTd47kbs319Q> 23025 Liiva tee
JJT

Kuna projekteeritav JJT asub riigitee 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna
tee (km 5.70) kaitsevööndis, siis palume Transpordiameti põhimõttelist
nõusolekut JJT projekteerimiseks ja ehitamiseks. Kui see on vajalik, siis
palume väljastada projekteerimise nõuded ja tingimused ehitusprojekti
koostamiseks.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349